Kis cégnek rendezvényt szerveznél? Segítünk alábbi kisokosunkkal!

+36 36 KATTINTSON
+36 30 KATTINTSON
KATTINTSON
menu

Rendezvényszervezés kis cégeknek – Erre figyelj!


Mindenki szórakoztató, emlékezetes eseményre vágyik, legyen szó a szervezőről vagy a meghívottakról – ha pedig a rendezvény középpontjában egy vállalat áll, akkor bizonyára konkrét célja is van, amit minden érintett szeretne elérni. Mielőtt tehát belekezdenél a tervezésbe, vedd figyelembe, hogy egyáltalán miért kerül megrendezésre az esemény, hiszen minden döntésedet az adott cél elérése érdekében kell majd meghoznod a tervezés során.

Rendezvény kisokos, kiscégeknek

Oxigén Hotel ajánlatai
 
Babaúszás
79 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Babaúszás - nyáron is!
109 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Csiri-biri nyáron is!
109 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
EGYÜTT AZ IGAZI - TÖBB GENERÁCIÓS ÉLMÉNY CSOMAG
Ajánlatát egyedileg készítjük el Önnek!
 
Varázslatos évszakok
79 900 Ft / 2 felnőtt / 2 éjszaka
 
Anya szíve csücske
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Apa a srácokkal
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Szülinap anya huncutkáival
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Szülinap apa kópéival
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Kerekecske-gombocska nyáron is!
109 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjszakától
 
Csiri-biri csomag
79 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Kerekecske-gombocska
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjszakától
 
Téli mese
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Fantasztikus Szilveszter
199 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti) / 3 éj
 
Szüretzáró Szünidő
119 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek ( 10 év alatti) /2 éjszakától
 
Tavaszköszöntő
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Hurrá, Nyaralunk!
109 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Csodás Magyarország
Kérjen ajánlatot a recepciós kollégáktól!
 
Maminbaba - hordozós latin fitness
79 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Maminbaba - nyáron is!
109 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Velünk mókáznak nagyiék!
99 900 Ft / 2 db select szoba 4 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjszakától
 
Őszi Oxigén
79 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Tél örömei
119 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Vidám vasárnap
29 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti) / éjtől

Ösztönözd a részvételt

Akár tiszta képed van arról, hogy milyen rendezvényt szeretnél, akár nem, minél előbb kezdd el beharangozni úgy, hogy minél többek érdeklődését felkeltsd vele, amilyen hamar csak tudod. Minél hívogatóbban hirdeted a rendezvényt, annál többen jeleznek majd vissza igennel a meghívókra.

 

A közösségi média tökéletes erre – a Facebook vagy éppen a Twitter rengeteg lehetőséget kínál, persze nem szabad megfeledkezni a cég saját webhelyéről és blogjáról sem, illetve minden egyéb marketingcsatornáról, amelyet felhasználtok.

 

Minél nagyobb érdeklődést keltesz az esemény iránt, annál többen beszélnek majd róla. A rendezvény „adagolásával” (először a dátum bejelentése, majd idővel egyre több és több információ nyilvánosságra hozatala) segít megtartani ezt az érdeklődést az emberekben, akik alig várják majd, hogy új dolgokat is megtudhassanak a közelgő rendezvényről. Az ilyen jellegű internetes marketing (közösségi média és e-mailek) sokkal gazdaságosabb és megbízhatóbb, mint a hagyományos levelezés, ráadásul a papír megtakarításával a környezetnél is szerezhetsz egy jó pontot. Online környezetben továbbá a visszajelzési rendszer is sokkal egyszerűbben működtethető és ellenőrizhető.

 

A rendezvény a cégről szól

Akár rendelkezik céged saját márkával vagy stílussal, akár nem, a rendezvény ezeket szintén meg kell, hogy mutassa. Gondolj csak bele – a túldesignolt, látványos meghívók, szórólapok, és online marketinganyagok jól nézhetnek ki ugyan, de nem feltétlenül mondanak sokat arról egy idegennek, hogy mégis mi az, amiben céged kitűnik a többiek közül (kivéve persze ha egy designcégről van szó). Az egyszerű de emlékezetes designelemek sokkal könnyebben képesek megmaradni az emberek fejében, biztosítva ezzel, hogy céged neve se vesszen el a többi információ között.

 

Nem árt továbbá olyan helyszínt is választani, ami közvetlen kapcsolatban áll céged profiljával. Persze ez nem minden esetben lehetséges, de amennyiben lehetőség adódik rá, érdemes ezt is ennek megfelelően kiválasztani.

 

Sose feledkezz meg a költségvetésről

A legtöbb esetben egy ilyen rendezvény sokkal több pénzt visz majd el, mint amennyit behoz. Fontos tehát úgy állni a költségvetéshez, hogy mennyit éri meg költeni valamire, amiből nem származik majd számottevő profit – persze itt is lehetnek kivételes esetek. Jelölj ki egy fix összeget, és próbálj szigorúan ragaszkodni hozzá.

 

Nem árt néha más hasonlóan kicsi, vagy akár nagyobb cégekkel társulni egy-egy ilyen rendezvény erejéig. A barter rendkívül hasznos lehet, ha sikerül olyan megegyezésre jutnotok, amivel mindkét fél jól jár rövid- és akár hosszútávon is. Ha például egy vendéglátással foglalkozó cég elvállalja az étkeztetést, cserébe felajánlhatod nekik, hogy rendbe teszitek webhelyüket, átdesignoljátok a marketing anyagukat, és így tovább.

 

Légy a rendezvény középpontja

Bármilyen profi is vagy benne, a rendezvényszervezés egy különösen stresszes feladat, ami hosszútávon nagyon kimerítheti az embert. Megannyi készülődés és szervezkedés után pedig sokkal nehezebb átváltani „bulis” üzemmódba. Azonban ha sikerül az esemény idejére levetned magadról a szervező szerepét, akkor kiváló lehetőséged nyílik megmutatni, hogy mennyire fontos is számodra az, amit céged kínál és/vagy csinál.


Beszélgess Páfránnyal!
X