Mutatunk néhány különleges pihenési lehetőséget az őszi szezonban!

menu

7 új lehetőség a pihenésre és a feltöltődésre az őszi szezonban


Mindenkinek szüksége van egy kis pihenésre, feltöltődésre, hiszen a hétköznapok sok stresszt és terhet rónak ránk. A következőkben mutatunk néhány olyan ötletet, amelyek segítenek a pihenésben és a stressz csökkentésében ősszel. 

Mutatunk néhány különleges pihenési lehetőséget az őszi szezonban!

Sokan nem tudják, vagy csak nem szeretnének gondolni rá, de a rendszeres pihenés hiánya számos mentális és fizikai problémát okozhat, amit csak úgy tudunk elkerülni, hogy időközönként egy kis “énidő” keretein belül áldozunk a pihenés oltárán. 

 

A rossz minőségű pihenés, a kevés alvás, depresszióhoz és szorongáshoz vezethet, de a bőrünkre is rossz hatással lehet. Így tehát időközönként szükség van arra, hogy pihenjük, és önmagunkra szánjunk egy kis időt, ha szeretnénk elkerülni a betegségeket, és egészséges, boldog életet szeretnénk élni. Nézzük a legjobb ötleteket egy kis őszi kikapcsolódáshoz! 

 

1. Pihenj egy wellness szállodában 

A wellness manapság egyre népszerűbb, hiszen úgy tűnik, hogy az embereknek fontos az egészségük megőrzése, amihez egy wellness hétvége rengeteget tesz hozzá. Szállodánkban lehetőség van a tökéletes pihenésre, feltöltődésre, wellness részlegünk és kényelmes szobáinknak köszönhetően. 



Oxigén Hotel ajánlatai
 
Babaúszás: több, mint pancsi
79 900 Ft/2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti)/2 éj
 
Csiri-biri csomagajánlat
79 900 Ft/2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti)/2 éj
 
EGYÜTT AZ IGAZI - TÖBB GENERÁCIÓS ÉLMÉNY CSOMAG
Ajánlatát egyedileg készítjük el Önnek!
 
Varázslatos évszakok
79 900 Ft / 2 felnőtt / 2 éjszaka
 
Anya szíve csücske
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Apa a srácokkal
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Szülinap anya huncutkáival
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Szülinap apa kópéival
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Kerekecske-gombocska
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjszakától
 
Pihentető Lombhullató
79 900 Ft/2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Téli élmények
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Álarcos Szilveszter
174 900 Ft/2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti)/3 éj
 
Karácsonyi Csoda
149 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti) / 3 éjszaka
 
Szünidei Kalandok
 
NYÁRI ELŐFOGLALÁSI AKCIÓ 2019.
99 800 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
ÁLDOTT ADVENT
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
VARÁZSVAKÁCIÓ
34 900 Ft/ 2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti) / 1 éjtől
 
Kastély Kalandok
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Velünk mókáznak nagyiék is!
99 900 Ft / 2 db select szoba 4 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjszakától
 
Táncoló falevelek
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 3 éjtől
 
NYERŐ PÁROS SZINGLIKNEK
94 900 Ft / 2 Select szoba / 2 éjtől
 
Mikulás Móka
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől

2. Próbálj ki egy felnőtt színező könyvet

Sokan a színezést a gyermekkorhoz társítják, pedig nem feltétlenül kell így lennie. Sok felnőtt azonban úgy gondolja, hogy a színezés növeli a kreativitását, csillapítja a zavart elmét és növeli a boldogságot.

 

3. Nevess hangosan

Van valami oka annak, hogy az emberek azt mondják, hogy a nevetés a legjobb gyógyszer. Próbáld meg jegyeket foglalni egy komédiás show-ra barátaiddal.

 

4. Olvass el egy könyvet

A mai digitális világban előfordulhat, hogy nem olyan gyakran olvasunk könyvet. Itt az idő, hogy félretedd az internetet és a mobiltelefonodat, és kapcsolódj ki egy jó könyv társaságában, a kedvenc foteledben.

 

5. Vedd tudomásul a jó dolgokat az életben

Gyakran megengedjük, hogy egyetlen rossz történés tönkretegye az egész napot. Ahelyett, hogy rávilágítaná az okait, hogy rossz napod volt, jegyezd fel a jó dolgok rövid listáját. Akár kedves bókot kaptak, jobb nap volt a forgalomból, akár egy nagy étkezés, a nap legkisebb pozitív pillanatait tükrözve, teljesen megváltoztathatja hangulatát.

 

6. Próbáld ki az illóolajokat

Fontold meg a nyugtató illóolajok használatát, amik segítenek lazítani. Próbálj hozzáadni pár cseppet a fürdővizedhez, csepegtesd a párnádra, vagy a párologtatóba.

 

7. Mozogj rendszeresen

A hidegebb, sötétebb napok nagyon tetszetős időt teremthetnek ahhoz, hogy a kanapén töltsük a szabadidőnket, de az aktív pihenés segít az egészséges megőrzésében és hozzájárul ahhoz, hogy jobban érezzük magunkat. Ne félj az esőtől, csak kapj fel egy esernyőt és egy kabátot - még akkor is élvezheted a sétát, ha egy kicsit esik. Tekintsd meg, hogy milyen lehetőségeket kínál a helyi edzőterem, próbálj meg rendszeresen úszni - csak találj valamit, amiben örömödet leled, így játszva, az egész őszi és téli időszakban is oda fogsz figyelni a testedre.  


Beszélgess Páfránnyal!
X