Néhány hasznos tanács, ha szeretnél jobban aludni

+36 36 KATTINTSON
+36 30 KATTINTSON
KATTINTSON
menu

5+1 tipp a jobb alvásért


Ahhoz, hogy kiegyensúlyozottak legyünk a nap során, hogy tudjunk koncentrálni a teendőinkre fontos, hogy kipihenjünk magunkat. A minőségi alvás elérése azonban nem is olyan egyszerű, köszönhető a mindennapi stressznek. A következőkben adunk néhány tippet, hogy jobb alvás érdekében! 

Adunk néhány hasznos tanácsot a jobb alvásért


3. Meditálj és gyakorold a mély légzést

 

A meditáció nagyon népszerű módja annak, hogy megnyugtassa a testedet és az elmédet, és ez a tökéletes tevékenység lefekvés előtt. Ülj vagy feküdj egy kényelmes helyzetbe, csukd be a szemed, és összpontosíts a légzésre. Érezd, hogy ellazul a tested, miközben egyszerűen belélegzed a levegőt, majd kiengeded anélkül, hogy bármilyen külső tényező megzavarjon.

 

A test és az eleme megnyugtatásán kívül számos egészségügyi előnye van a rendszeres meditációnak, mint például a vérnyomás csökkentése és a csökkent pulzusszám. Az egészségügyi problémák fokozódnak, amikor nem kezeljük megfelelően a stresszt. A saját magunkra fordított idő nem önző cselekedet, hanem feltétlenül szükséges a jólétünkhöz. Amikor elhanyagoljuk az igényeinket, akadályozzuk az egészségünket, és ezzel a boldogságunkat.

 

 

4. Hallgass zenét

 

Nem biztos, hogy egy bulizós szám jó megoldás, azonban néhány zene valóban elég nyugtató lehet, amit különböző tanulmányok is bizonyítanak. Általában a legjobb választás némi nyugtató klasszikus zene, de léteznek olyan típusú CD-k is, melyek kifejezetten relaxációhoz és pihenéshez készültek.

 

 

5. Gyakorold a progresszív izomlazítást

 

A progresszív izomlazítás hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint a meditáció, azonban ahelyett, hogy a légzésre összpontosítanál, a feszültségre fókuszálsz, majd az izmok relaxálása kerül középpontba. Elkezdhetsz a lábadtól felfelé a testen dolgozni, vagy az ellenkező irányból is indulhatsz. Az izmokat körülbelül öt másodpercre feszítsd meg, majd 30 másodpercig pihentesd, mielőtt egy másik izomra térnél át. Lélegezd be a levegőt, amikor megfeszíted az izmokat, és lélegezd ki, amikor ellazítod őket.

 

Itt az ideje a pihenésnek! Remélem, ezek a tippek segítenek jobban aludni éjszaka. Mi a közös pont e javaslatok között? Időbe telik magadnak az, hogy kitapasztald, mi a megfelelő számodra, és az is, hogy a szervezeted igényeire koncentrálj. A jó alvás elengedhetetlen az egészséges életmódhoz, és néha kihívást jelenthet. Éppen ezért fontos, hogy hagyj egy kis időt magadnak a kikapcsolódáshoz, engedd át magad a pihenésnek. A tested és az elméd meg fogja köszönni.


Kedves Vendégeink!

Sajnálattal tudatjuk Önökkel, hogy szállodánk a mai naptól bizonytalan időre üzemszünetet tart.
A koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetben Vendégeink és dolgozóink egészségét és biztonságát szem előtt tartva döntöttünk a szálloda szolgáltatásainak szüneteltetése mellett. Felelős döntésünket annak reményében hoztuk, hogy mielőbb ismét biztonságban fogadhassuk Önöket!
Természetesen a kényszerpihenő nem tart örökké, amint arra lehetőség lesz, az Oxigén Hotel újra kinyitja kapuit és a megszokott, gyermek- és bababarát szolgáltatásokkal, nagy szeretettel várjuk Önöket - reményeink szerint május elejétől. Amennyiben az üzemszünet idejére van foglalásuk, kérjük, ne mondják le, ütemezzék át egy másik időpontra, így a korábban befizetett előleg értékét 20%-kal megnöveljük! A foglalásokat rugalmasan, az esetleges lemondásokat természetesen díjmentesen kezeljük!
A jelenlegi helyzetben pedig mindenkit arra buzdítunk, hogy maradjon otthon, ha teheti, hogy aztán mihamarabb vendégül láthassuk Önöket az Oxigén Hotelben!
Vigyázzanak Magukra és Egymásra!

Beszélgess Páfránnyal!
X