Néhány hasznos tanács, ha szeretnél jobban aludni

+36 36 KATTINTSON
+36 30 KATTINTSON
KATTINTSON
menu

5+1 tipp a jobb alvásért


Ahhoz, hogy kiegyensúlyozottak legyünk a nap során, hogy tudjunk koncentrálni a teendőinkre fontos, hogy kipihenjünk magunkat. A minőségi alvás elérése azonban nem is olyan egyszerű, köszönhető a mindennapi stressznek. A következőkben adunk néhány tippet, hogy jobb alvás érdekében! 

Adunk néhány hasznos tanácsot a jobb alvásért

Oxigén Hotel ajánlatai
 
Babaúszás
79 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Babaúszás - nyáron is!
109 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Csiri-biri nyáron is!
109 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
EGYÜTT AZ IGAZI - TÖBB GENERÁCIÓS ÉLMÉNY CSOMAG
Ajánlatát egyedileg készítjük el Önnek!
 
Varázslatos évszakok
79 900 Ft / 2 felnőtt / 2 éjszaka
 
Anya szíve csücske
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Apa a srácokkal
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Szülinap anya huncutkáival
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Szülinap apa kópéival
67 900 Ft / 1 felnőtt + max. 2 gyermek (10 év alattiak) / 2 éjszaka
 
Kerekecske-gombocska nyáron is!
109 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjszakától
 
Csiri-biri csomag
79 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Kerekecske-gombocska
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjszakától
 
Téli mese
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Fantasztikus Szilveszter
199 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti) / 3 éj
 
Szüretzáró Szünidő
119 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek ( 10 év alatti) /2 éjszakától
 
Tavaszköszöntő
79 900 Ft / 2 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Hurrá, Nyaralunk!
109 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Csodás Magyarország
Kérjen ajánlatot a recepciós kollégáktól!
 
Maminbaba - hordozós latin fitness
79 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Maminbaba - nyáron is!
109 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Velünk mókáznak nagyiék!
99 900 Ft / 2 db select szoba 4 felnőtt + 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjszakától
 
Őszi Oxigén
79 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyerek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Tél örömei
119 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti) / 2 éjtől
 
Vidám vasárnap
29 900 Ft / 2 felnőtt és 1 gyermek (10 év alatti) / éjtől

3. Meditálj és gyakorold a mély légzést

 

A meditáció nagyon népszerű módja annak, hogy megnyugtassa a testedet és az elmédet, és ez a tökéletes tevékenység lefekvés előtt. Ülj vagy feküdj egy kényelmes helyzetbe, csukd be a szemed, és összpontosíts a légzésre. Érezd, hogy ellazul a tested, miközben egyszerűen belélegzed a levegőt, majd kiengeded anélkül, hogy bármilyen külső tényező megzavarjon.

 

A test és az eleme megnyugtatásán kívül számos egészségügyi előnye van a rendszeres meditációnak, mint például a vérnyomás csökkentése és a csökkent pulzusszám. Az egészségügyi problémák fokozódnak, amikor nem kezeljük megfelelően a stresszt. A saját magunkra fordított idő nem önző cselekedet, hanem feltétlenül szükséges a jólétünkhöz. Amikor elhanyagoljuk az igényeinket, akadályozzuk az egészségünket, és ezzel a boldogságunkat.

 

 

4. Hallgass zenét

 

Nem biztos, hogy egy bulizós szám jó megoldás, azonban néhány zene valóban elég nyugtató lehet, amit különböző tanulmányok is bizonyítanak. Általában a legjobb választás némi nyugtató klasszikus zene, de léteznek olyan típusú CD-k is, melyek kifejezetten relaxációhoz és pihenéshez készültek.

 

 

5. Gyakorold a progresszív izomlazítást

 

A progresszív izomlazítás hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint a meditáció, azonban ahelyett, hogy a légzésre összpontosítanál, a feszültségre fókuszálsz, majd az izmok relaxálása kerül középpontba. Elkezdhetsz a lábadtól felfelé a testen dolgozni, vagy az ellenkező irányból is indulhatsz. Az izmokat körülbelül öt másodpercre feszítsd meg, majd 30 másodpercig pihentesd, mielőtt egy másik izomra térnél át. Lélegezd be a levegőt, amikor megfeszíted az izmokat, és lélegezd ki, amikor ellazítod őket.

 

Itt az ideje a pihenésnek! Remélem, ezek a tippek segítenek jobban aludni éjszaka. Mi a közös pont e javaslatok között? Időbe telik magadnak az, hogy kitapasztald, mi a megfelelő számodra, és az is, hogy a szervezeted igényeire koncentrálj. A jó alvás elengedhetetlen az egészséges életmódhoz, és néha kihívást jelenthet. Éppen ezért fontos, hogy hagyj egy kis időt magadnak a kikapcsolódáshoz, engedd át magad a pihenésnek. A tested és az elméd meg fogja köszönni.


Beszélgess Páfránnyal!
X